Les botigues de Glòries es queixen de la mala gestió del centre comercial

Més de la meitat dels operadors han mostrat la seva preocupació pel futur del centre comercial

Més de la meitat dels operadors de Glòries han compartit la seva preocupació pel futur del centre comercial i han acordat organitzar-se per a iniciar conjuntament una sèrie d’accions. En una assemblea celebrada la setmana passada, les botigues han criticat la mala gestió d’Unibail-Rodamco, que està portant al límit la resistència dels operadors, alguns dels quals ja s’han vist obligats a tancar les seves portes.

Els principals incompliments que reclamen són degut a la seva falta de resposta davant els problemes de caràcter constructiu del centre arran de les obres de remodelació i reestructuració. També han criticat la manca d'accions de màrqueting per atraure visitants, tant en la reinauguració del centre comercial, com en accions de dinamització del dia a dia del centre, o per exemple, per la present campanya de Nadal.

Els operadors s’han queixat de nombrosos incidents que estan patint als seus locals comercials: accés defectuós de l’aparcament, goteres, males olors, mal funcionament de les instal·lacions, canonades rebentades, climatització defectuosa, magatzems inundats, caigudes de sostre per humitats, etc. El col·lectiu assegura que el Mercat no funciona i que no hi ha un motor a la planta -1 del centre.

A banda de les demandes judicials que molts dels operadors ja han endegat contra la propietat del centre comercial pels danys de l'any 2017 i per altres incompliments, el col·lectiu d'afectats veu necessari i urgent fer un pas més enllà conjunt per a emplaçar a Unibail-Rodamco, arrendadora i gestora del centre, a parlar amb ells i donar solucions en aquests dos principals problemes.

Més informació
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?

Destaquem